Nytt byråsamarbete förenar Dalarna och Gävleborg

Tillsammans med Borlängebyrån Confetti ger vi oss nu ut på gemensamma vägar. Vi är båda fast besjälade i tron att bra kommunikation öppnar nya världar och nu skapar vi ett starkt erbjudande där våra kunder får tillgång till hela vår gemensamma bredd inom kommunikation, varumärkesutveckling, PR och reklam.
Med en gemensam passion för energidrivande kommunikation och varumärkesutveckling binder Confetti och MarcStevens samman kommunikationsvärlden i Dalarna och Gävleborg. Samarbetet innebär stärkta nyckelkompetenser och en breddning av erbjudandet för båda byråerna inom såväl intern som extern kommunikation.
– Detta är en spännande konstellation med många spetsar, vi blir ett starkt alternativ för de företag och organisationer som vill ha kvalificerade byråsamarbeten norr om Stockholm, säger Annica Wenngren Andersson och Eva Mandelqvist, ägare till Confetti.

Hållbara lösningar
MarcStevens är en kommunikationsbyrå som utvecklar och verkställer strategier för att skapa hållbara lösningar inom strategisk kommunikation, varumärkesutveckling, kris- och mediekommunikation. Byrån drivs av de båda delägarna Mark Boustedt och Steven Kautzky Andersson, med breda erfarenheter från mediebranschen, näringsliv, byråer och den offentliga världen.
– Samarbetet gör våra kunder starkare, samtidigt som vi hoppas kunna bredda oss till en ny geografisk marknad. Vi är också glada att få jobba med en byrå som Confetti, med medarbetare som har erfarenheter från att arbeta med ledande och globala varumärken, säger Steven Kautzky Andersson.

Dalarnas största byrå
Confetti bilades 1992 och är Dalarnas största byrå med 15 anställda. Byrån jobbar med alla typer av kommunikationslösningar; från varumärkesutveckling till produktion och event, även globalt.
– Kommunikation spänner över alla grenar och lika viktigt som den digitala kommunikationen blivit, lika viktigt är mötet mellan människor och vi skapar arenor för all typ av kommunikation. Vår grund är samma som när vi började, vi måste lära oss allt om målgrupperna för att skapa relevant innehåll och rätt kanaler, säger VD Annica Wenngren Andersson.

Ulrika Beijer ny medarbetare

Vi är glada och stolta över att kunna presentera Ulrika Beijer som ny medarbetare på MarcStevens. Ulrika är en entreprenörsdriven projektledare och upplevelsestrateg, som med trygghet och bred erfarenhet driver och genomför upplevelsebaserade möten. Hon sätter värdskapet i fokus och vet hur detaljer bidrar till att utveckla varumärken. Hon har en gedigen erfarenhet och ett brett kontaktnät inom hela landet när det gäller att producera och genomföra evenemang. Hon arbetar som moderator, producent och projektledare, som sångerska och artist. Därigenom kan hon ta ett helhetsgrepp på upplevelser och events. Med hennes tydlighet, struktur och branschkännedom ger det uppdragsgivaren goda möjligheter att skapa avtryck och intryck – något som bidrar till långvarig effekt både i form av värdskap och marknadsföring.

 

Ulrika Beijer kommer att göra skillnad för våra uppdragsgivare och för MarcStevens.

 

Läs mer om Ulrika under Om MarcStevens/Medarbetare

Ny webbplats!

Kul att du tittade in, välkommen till vår nya webbplats!
Läs om hur vi ser på god kommunikation och varumärkesbyggande.
Här kan du ta del av våra tjänster inom bland annat strategisk kommunikation, varumärke, krishantering, processledning och utbildningar.
MarcStevens. Insikt. Position.